#GivingTuesday
12. studenoga 2015.Danas u svojoj četvrtoj godini, #GivingTuesday je globalni dan darivanja potaknut snagom i suradnjom društvenih medija. Obilježava se prvog utorka nakon američkoga Dana zahvalnosti i naširoko poznatih shopping događaja Crni petak (Black Friday) i Cyber ponedjeljak (Cyber Monday) te je uvod u sezonu darivanja, kada su mnogi usredotočeni na praznično darivanje. Od svojeg nastanka 2012. godine, #GivingTuesday postao je pokret koji slavi i podupire davanje i filantropiju, s događanjima tijekom cijele godine i rastućim katalogom resursa.
Pozadina – Što je #GivingTuesday?
Osmišljen u njujorškom kulturnom centru “92nd Street Y” koji od 1874. godine zbližava ljude oko vrijednosti služenja i davanja, # GivingTuesday povezuje različite grupe pojedinaca, zajednica i organizacija diljem svijeta za jedan zajednički cilj: slaviti i potaknuti davanja. Tim utjecajnih osoba i partnera osnivača udružili su snage – surađujući u svim sektorima, nudeći stručnost i neumorno radeći – kako bi pokrenuli #GivingTuesday te nastavili oblikovati i jačati pokret.
Velika ideja #GivingTuesday-a
#GivingTuesday koristi potencijal društvenih medija i velikodušnost ljudi širom svijeta da naprave stvarne promjene u svojim zajednicama; pruža platformu kako bi ih potaknuo da daruju svoje vrijeme, resurse i talente za rješavanje lokalnih izazova. On također okuplja kolektivnu moć jedinstvenog spoja partnera – neprofitne organizacije, građanske organizacije, tvrtke i korporacije, kao i obitelji i pojedince – kako bi ohrabrio i ojačao učinak malih djela dobročinstva.
Kao globalni pokret, #GivingTuesday ujedinjuje zemlje diljem svijeta, dijeleći sposobnost međusobne brige i osnaživanja.
#GivingTuesday u brojkama
30.000 partnera u 68 zemalja, uključujući mala poduzeća, neprofitne organizacije, vladine agencije i velike korporacije.
Procijenjenih 470% povećanja online donacija na prvi utorak nakon Dana zahvalnosti, od začetka projekta 2012. godine.
32,7 milijuna Twitter impresija i 750,000+ hashtag spominjanja.
15,4 milijardi globalnih impresija u tiskanim i društvenim medijima.
40 + građanskih kampanja u gradovima i zajednicama diljem SAD-a.