Studija pokazuje da davanju online kampanjama ljude navodi element iznenađenja

23. rujna 2015.

Internet nije “čarobni štapić” za prikupljanje sredstava u humanitarne svrhe, s izvorima i stilom pristupa donatorima važnijima od samog medija, pokazuje studija Sveučilišta East Anglia, a prenosi je Science Daily, zbirka sažetaka istraživačkih vijesti.

Prvotno objavljena u časopisu International Communication Gazette, studija Martina Scotta sa Škole za međunarodni razvoj tog britanskog sveučilišta, prati odgovore 52 britanskih korisnika interneta na online apele vezane uz krize u inozemstvu i identificira ključne razloge zbog kojih korisnici odbijaju davati. Među tim razlozima su nedostatak povjerenja u vlast, u velike neprofitne organizacije i izvore koji se ne bave vijestima, poput blogova i društvenih medija.

Sudionici su reagirali pozitivnije na informacije iz organizacija koje nisu dobro poznavali, kao što su Charity Navigator i Poverty.com, u usporedbi s tradicionalnim dobrotvornim organizacijama poput Oxfama i Save the Children, na čije su se apele ljudi već navikli. “Ključni rezultat jest da kampanje – i online i offline – često moraju biti iznenađujuće da bi bile učinkovite,” napisao je Scott.

Izvor: https://philanthropy.com

Europska zaklada za filantropiju i drustveni razvoj je korisnica
financijske podrske Nacionalne zaklade u okviru Razvojne suradnje u
podrucju razvoja filantropije i zakladnistva u Republici Hrvatskoj.

Partneri:

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva Mozaik.ba

Europska zaklada za filantropiju i društveni razvoj je članica

European Foundation Centre   Transnational Giving Europe Dafne Dafne – Donors and Foundations Networks in Europe