Mladi oblikuju budućnost Europe

30. lipnja 2015.

Teško da će se milenijska djeca lako predati.

Mladim ljudima – ili sveukupno 24 posto odrasle populacije u svih 28 članica EU – nije lako kad se govori o gospodarskim prilikama. Mnogi su ušli na tržište rada usred gospodarske krize i bili prisiljeni prihvatiti neočekivane promjene koje je kriza sa sobom donijela, korigirajući svoja očekivanja i suočavajući se sa strahom od zabrinjavajuće stope nezaposlenosti mladih, koja je po podacima Eurostata u prosincu 2014. godine iznosila oko 23% u skupini Europljana mlađih od 25.

No, najgora ekonomska kriza u proteklih nekoliko desetljeća nije ih obeshrabrila.

Deloittovo Milenijsko istraživanje iz 2014. godine otkriva da čak 43 posto milenijske djece – odnosno mladih ljudi rođenih između ranih 1980-ih i ranih 2000-ih – aktivno volontira ili su članom neke društvene organizacije. Ono što je još značajnije jest činjenica da 50% ispitane milenijske djece želi raditi u poduzećima koja prakticiraju etičke norme poslovanja. Prema istraživanju, 63 posto njih drži da je mogućnost utjecaja na promjene važan aspekt njihovog posla.

Takav pristup reflektira snažniju socijalnu svijest koja je – kako prenosi European Business Review – čini se karakteristika ove generacije. Od nje se očekuje da sve jače utječe na poslovni svijet i društvo u cjelini, dok ti mladi ljudi izgrađuju svoje karijere i dobivaju sve utjecajnije uloge u društvenom i gospodarskom sektoru.

mladi

Europska zaklada za filantropiju i drustveni razvoj je korisnica
financijske podrske Nacionalne zaklade u okviru Razvojne suradnje u
podrucju razvoja filantropije i zakladnistva u Republici Hrvatskoj.

Partneri:

Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva Mozaik.ba

Europska zaklada za filantropiju i društveni razvoj je članica

European Foundation Centre   Transnational Giving Europe Dafne Dafne – Donors and Foundations Networks in Europe